NAVIGASJON
SOSIAL
KONTAKT e: info@sw.no
Copyright © 2022 Allthegoodies.com
Strategy World har bygget opp et unikt fasiliteringssystem for strategiprosesser som består av 8 store skjermer plassert i en 360 graders sirkel, der man henter frem hvert deltema og kan jobbe med dette, samtidig som man ser helheten ved hjelp av de andre skjermene. Hver av delmenyene hentes frem på hver av de 8 skjermene og du selv stiller deg i midten. Det kan forklares som en fysisk versjon av virtual reality, der mennesker kan samhandle i den virkelige verden, med informasjon rundt seg i 360 grader. Denne menyen benyttes til å sette opp systemet for fasilitere workshops med Strategi360. Systemet er i Bergen
Selskapets produkter Leverandører  Produksjonsfaktorer Produksjonsprosessen  Produksjonskostnader  Produktutvikling / design  HMS og kvalitet  Logistikk  PRODUKSJON STRATEGISK AGENDA MARKEDSFØRING KOMMUNIKASJON Ekstern kommunikasjon Nettsted, sosiale medier  Helhetlig designprofil  Info/presentasjonsmateriell  Produktegenskaper  Markedsplan  Markedsføring  …  STRATEGISK AGENDA Prising av produktene  Prisingsteknikker Prisendringer  Valg av salgssted  Selgerfunksjonen  Salgssamarbeid  Logistikk og distribusjon    Kundebehandling, oppfølging  SALG STRATEGISK AGENDA STRATEGISK AGENDA Strategiarbeid - oversikt Oppdrag, visjon, forr.ide  Virksomhetens kjerne  Verdigrunnlag  SWOT analyse  Kritiske suksessfaktorer  Forretningsstrategi  Bedriftens mål  STRATEGI STRATEGISK AGENDA STRATEGISK AGENDA Eiere og selskapsform Styrende organer  Organisering  Intern kommunikasjon  Kompetanse / rekruttering  IKT løsninger  Samarbeidspartnere  Nettverk og klynger  ORGANISERING, KOMPETANSE STRATEGISK AGENDA Økonomisk situasjon Selskapets ressurser  Budsjett (inntekt, kostnad)  Investeringer  Økonomiske betraktninger  Nøkkeltall  Finansiering  Investor policy  ØKONOMI STRATEGISK AGENDA Bedriftsforutsetningen Oppdrag, grunnleggende ide  Komplett løsning  Bakgrunn og historie  Personene bak  Kontaktinformasjon  Innovasjon Norge 9 pkt plan  …  PRESENTASJON  AV VIRKSOMHETEN STRATEGISK AGENDA Om markedet Aktørlandskapet  Konkurranseanalyse  Egne konkurransefortrinn  Markedsanalyse  Nye markeder  Eksterne krefter - radar  Muligheter og trusler  MARKED OG KONKURRANSE STRATEGISK AGENDA