NAVIGASJON
SOSIAL
KONTAKT e: info@sw.no
Copyright © 2022 Allthegoodies.com
Dette verktøyet er en del av Strategy World - et helhetlig strategikonsept med en rekke strategiverktøy til ulike formål utviklet av Allthegoodies AS. Her kan du lese mer om verktøyet og bruken av det, om Strategy 360 World - vårt 360-graders fasiliteringsrom for å jobbe med dette og de andre verktøyene og om Strategy World konseptet. Du finner også all nødvendig kontaktinformasjon her.
Om SW
OM STRATEGY WORLD Strategy World er et nettbasert opplæringskonsept og verktøysett for strategi og strategiarbeid. Det har sin bakgrunn i en rekke verktøy som ble utviklet av selskapet Strategy Warehouse for eget bruk og for ulike andre beslektede selskap. Virksomheten og verktøyene er idag videreutviklet av Allthegoodies AS som spesialiserer seg på utvikling av nettbasert innhold som YouTube kanaler, innholdsnettsteder og opplæring. Her kan du lese mer om veien vår frem til dagens løsninger: Strategy Warehouse AS ble etablert i 2000 som et datterselskap av konsulentselskapet Berrefjord & Thomassen AS (B&T), senere SenseNet AS. Vårt fokus har siden starten hovedsakelig vært rettet mot strategifaget, i form av bedriftsutvikling, konsernstrategi og scenarier, men samtidig mot interaktive IT løsninger. Vi har utviklet interaktive opplærings og formidlingsløsninger siden starten på 90-tallet. I perioden 2000-2006 var selskapet orientert mot utvikling av innhold til e-læringsløsninger, samt undervisning og formidling innen strategifaget. Vi var sammen med SenseNet AS ansvarlig for undervisningen i faget STR 210 ved Norges Handelshøyskole, og utprøvde da undervisning ved hjelp av egenutviklede interaktive verktøy. Fra 2007 ble selskapet skilt ut fra SenseNet AS, men fortsatte arbeidet tett med selskapet i forbindelse med utvikling av strategiverktøy for dette selskapets kunder, som blant annet var NHO, Volvo, Statoil, Petroleumstilsynet, Odfjell Drilling, Gassco, Petoro, OLF, Bergenscenarier 2020, Sparebanken Vest og mange flere (se www.sensenet.no). Vi har i disse årene bygget videre på de ulike undervisningspakkene som ble benyttet slik at de nå fremstår i form av ulike strategiverktøy for små og mellomstor bedrifter. Vår erfaring strekker seg tilbake til 1991, da interaktive programmer ble utviklet ved NTH (NTNU)/Senter for datastøttet læring. Kunnskapen ble videreført gjennom selskapet Siv.ing. L.E.Thomassen og senere gjennom Strategy Warehouse AS og nå av Allthegoodies AS STRATEGY 360 WORLD - ARBEIDSROM I BERGEN Vårt 360 graders arbeidsrom brukes til fasilitering av de ulike strategiverktøyene. Ved å gå inn i selve verktøyene og ha de 360 grader rund deg som en fysisk versjon av hovedmenyen her og jobbe med de ulike delmenyene rundt, blir både prosessen og læringen av verktøyets oppbygning mye enklere å få inn under huden. Her kommer bilde ….
KONTAKT
Strategy World er en samling strategiverktøy utviklet av: Allthegoodies AS Postboks 30 Slettebakken 5899 Bergen For mer informasjon, kontakt oss på: Telefon: (+47) 920 47 660 Mail: info@sw.no Internet: www.sw.no
BRUK AV STRATEGI360 Foreløpig er innholdet fritt tilgjengelig å som opplærings- og studieverktøy, men ikke å laste ned og benytte i andre sammenhenger. Det er ikke tillatt å kopiere noe av innholdet inn i andre verktøy, presentasjoner osv. De ulike verktøyene prøves å få finansiert ved hjelp av reklameinntekter og donasjoner via Vipps. Vi setter pris på om du som bruker finner interesse for noen av våre annonser og abonnerer på vår YouTube kanal Strategy World. For å kontakte oss, bruk informasjonen i boksen til høyre.
Strategy World er en samling av strategiske verktøysett fra Allthegoodies AS. Alt innhold og modeller er Copyright © 2022 Strategy World/Allthegoodies AS. Det er ikke tillatt å kopiere noe av innholdet uten tillatelse fra Allthegoodies AS
STØTT OSS Synes du innholdet på dette nettstedet er nyttig og vil bidra til at vi kan holde det åpent og tilgjengelig for alle, kan du Vippse et valgfritt beløp til vårt Vippsnummer 741102 (Allthegoodies AS) eller ved å scanne QR-koden med telefonens kamera. For bedrifter: ta kontakt på info@sw.no
Strategy World er et nettbasert opplæringskonsept og verktøysett for strategi og strategiarbeid. Det har sin bakgrunn i en rekke verktøy som ble utviklet av selskapet Strategy Warehouse for eget bruk og for ulike andre beslektede selskap. Virksomheten og verktøyene er idag videreutviklet av Allthegoodies AS som spesialiserer seg på utvikling av nettbasert innhold som YouTube kanaler, innholds- nettsteder og opplæring. Her kan du lese mer om veien vår frem til dagens løsninger: Strategy Warehouse AS ble etablert i 2000 som et datterselskap av konsulent- selskapet Berrefjord & Thomassen AS (B&T), senere SenseNet AS. Vårt fokus har siden starten hovedsakelig vært rettet mot strategifaget, i form av bedrifts-utvikling, konsernstrategi og scenarier, men samtidig mot interaktive IT løsninger. Vi har utviklet interaktive opplærings og formidlingsløsninger siden starten på 90- tallet. I perioden 2000-2006 var selskapet orientert mot utvikling av innhold til e- læringsløsninger, samt undervisning og formidling innen strategifaget. Vi var sammen med SenseNet AS ansvarlig for undervisningen i faget STR 210 ved Norges Handelshøyskole, og utprøvde da undervisning ved hjelp av egenutviklede interaktive verktøy. Fra 2007 ble selskapet skilt ut fra SenseNet AS, men fortsatte arbeidet tett med selskapet i forbindelse med utvikling av strategiverktøy for dette selskapets kunder, som blant annet var NHO, Volvo, Statoil, Petroleums-tilsynet, Odfjell Drilling, Gassco, Petoro, OLF, Bergenscenarier 2020, Sparebanken Vest og mange flere (se www.sensenet.no). Vi har i disse årene bygget videre på de ulike undervisningspakkene som ble benyttet slik at de nå fremstår i form av ulike strategiverktøy for små og mellomstor bedrifter. Vår erfaring strekker seg tilbake til 1991, da interaktive programmer ble utviklet ved NTH (NTNU)/Senter for datastøttet læring. Kunnskapen ble videreført gjennom selskapet Siv.ing. L.E.Thomassen og senere gjennom Strategy Warehouse AS og nå av Allthegoodies AS
Om SW